:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ شعله از سعید پور سعید

یه شعله ی شکسته، یه شمع رو به بادم
خسته از این زمونه، فریاد گریه دارم

http://s4.picofile.com/file/7972328274/Saeed_Poor_Saeed_02_ghadimusic_.jpg

سعید پور سعید - شعله
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
یه شعله ی شکسته، یه شمع رو به بادم
خسته از این زمونه، فریاد گریه دارم
شده فضای سینه، سیه چو روزگارم
از همه دل بریدم، دل به کسی ندادم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه

یه شعله ی شکسته، یه شمع رو به بادم
خسته از این زمونه، فریاد گریه دارم
شده فضای سینه، سیه چو روزگارم
از همه دل بریدم، دل به کسی ندادم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم
عمری به پات نشستم، دل به کسی ندادم
منتظرم که روزی، تو باشی در کنارم

عاشق شدم به چشمات، دادم دلو به رویات
رفتی و پا گذاشتی، به سادگی رو حرفات
با یاد تو همیشه، عمرم تموم نمی شه
http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 21:49

اهنگش خیلی آروم بخش هستش خیلی صداشو دوس دارم به دل میشینه ممنون خیلی هم سریع دانلود شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد